+Follow
Facebook
Twitter
Reload Page
EXIT

assalamualaikum . harinie saya nak luahkan perasaan saya . saya dah takde sesiapa . :( . kenapa orang yang saya Paling sayang selalu tinggalkan saya ? dia kata dia sayang saya tapi hakikat nya . dia takpenah sayang saya pun . dia tipu . saya sdar saya jadi penghalang hubungan dia dengan awek dia . ape salah saya sampai dia buat saya macam nie :( . nya allah . saya takboleh hidup tanpa kasih sayang dia . saya terlalu sayangkan dia , hermm , takpe lah . kalau dengan cara nie dia boleh Bahagia , saya rela lepaskan dia , tapi saya nak dia tahu . saya dah Terlalu sayangkan dia . dan sampai bilabila pun saya akan sayangkan dia . saya tak akan lupakan dia walau sesaat pun :( .

POSTED ON: Friday 28 June 2013 @ 23:59 | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥
Yayanggggggggggggg x
@EhDayangg
Dayang, from Kuala Lumpur . Sweet 14 and PBS victims this year. I'm #Directioner & I'm Allah's SERVANT. I proud if it.

Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin